ناجا به دنبال جلب مشارکت های عمومی در تامین امنیت

 همیاب 24 اولین سامانه استعلام و اطلاع رسانی کالا های ( سرقتی):ردیابی موبایل،ردیابی لپ‌تاپ، موبایل پیدا شده،لپ‌تاپ گمشده،تبلت گمشده

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اجرای طرح های شورای معتمد، پلیس افتخاری و بکارگیری 45 هزار نگهبان محله در سطح کشور را نشانه مردمی بودن امنیت دانست و گفت: استفاده از تکنولوژی اولویت ناجا در توانمند سازی کلانتری و پاسگاه های انتظامی است.

به گزارش سرویس انتظامی ایسنا، سردار محمد شرفی در حاشیه سفر به سمنان، گفت: جلب مشارکت های عمومی در تامین امنیت، برنامه پیش روی نیروی انتظامی است.

شرفی با بیان اینکه پیشگیری از جرایم در سه حوزه اجتماعی، وضعی و انتظامی از اقدامات ما است، تصریح کرد: در بازمهندسی ساختار کلانتری ها و پاسگاه ها و توانمند سازی مراکز انتظامی، استفاده از تکنولوژی اولویت مهم ناجا است.

وی جلب بیش از 45 هزار نگهبان محله در سطح کشور و اجرای طرح های مختلف اجتماعی از جمله شورای معتمد محلات و پلیس افتخاری را نشانگر رویکرد پلیس در مردمی کردن امنیت دانست.

این مقام ارشد انتظامی استقرار موسسات خدماتی، مراقبتی و حفاظت دستگاه های اجرائی را در سطح استان سمنان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: یگان حفاظت فیزیکی برای 11 دستگاه دولتی در استان سمنان تشکیل شده است.

شرفی به کاهش سه درصدی انواع جرایم و پنج درصدی وقوع سرقت در سطح کشور در سال جاری اشاره و تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و تلاش های صورت گرفته، وقوع سرقت در استان سمنان، هفت درصد کاهش یافته است که در مقایسه با وضعیت کشور، روند بهتری را شاهد هستیم.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا روز آمدی دانش فرماندهان و مسئولان انتظامی و افزایش توانمندی آنان را هدف برگزاری همایش سالیانه روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های انتظامی خواند و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات انتظامی در استان سمنان نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

منبع: ایسنا

 

 سامانه  همیاب 24 میزان آگاهی خریداران را در زمینه انواع خرید کالاهای دیجیتال دارای شماره سریال افزایش می دهد و خریداران حدالامکان می توانند به شناخت کالاهای شبه دار دیجیتال اقدام نمایند و در آینده کسی دچار این تخلفات خرید و فروش کالاهای شبهه دار نگردد. این اقدام موجب کاهش خرید و فروش کالاهای دیجیتال شبهه دار در بازار می گردد.


نوشته شده در تاریخ 1395-04-12