دو سارق که 270 دستگاه موبایل را به سرقت بردند دستگیر شدند

 همیاب 24 اولین سامانه استعلام و اطلاع رسانی کالا های ( سرقتی):ردیابی موبایل،ردیابی لپ‌تاپ، موبایل پیدا شده،لپ‌تاپ گمشده،تبلت گمشده

رکنا: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق موتورسوار در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: متهمان پس از دستگیری به سرقت 270 دستگاه تلفن همراه در این محدوده اعتراف کردند.
سرهنگ " رضا بستو"، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه طی چند روز اخیر در محدوده بازار تهران، تیم های عملیاتی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت، جلسه ای تشکیل داده و برای رسیدگی به موضوع اقدامات خود را آغاز کردند.
وی افزود: بر این اساس ماموران پیشگیری و تجسس سرکلانتر هفتم محل های وقوع سرقت را شناسایی و اقدام به گشت های محسوس و نامحسوس کردند تا اینکه روز گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی در طرح برخورد با سارقان موفق به شناسایی دو سارق تلفن همراه و دستگیری آنها شدند.
سرهنگ بستو، عنوان داشت: ماموران هنگام اجرای طرح به پلاک مخدوش این موتورسواران مشکوک شده و پس از دستور توقف هر دو  را  بلافاصله دستگیر کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده ضمن اعتراف به جرایم خود به سرقت 270 دستگاه گوشی تلفن همراه از شهروندان در این محدوده اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
به گفته وی، در بازرسی از وسایل متهمان تعدادی تلفن همراه مسروقه نیز کشف و به صاحبانشان بازپس داده شد.

منبع: رکنا

نحوه پیگیری موبایل های سرقتی

 سامانه  همیاب 24 میزان آگاهی خریداران را در زمینه انواع خرید کالاهای دیجیتال دارای شماره سریال افزایش می دهد و خریداران حدالامکان می توانند به شناخت کالاهای شبه دار دیجیتال اقدام نمایند و در آینده کسی دچار این تخلفات خرید و فروش کالاهای شبهه دار نگردد. این اقدام موجب کاهش خرید و فروش کالاهای دیجیتال شبهه دار در بازار می گردد. برای ثبت کالای سرقتی خود از اینجا اقدام کنید.


نوشته شده در تاریخ 1395-04-31